שנאוצר ננסי

גור כלבים שכל משפחה רוצה לגדל

בכל פעם כשאתם נכנסים הביתה ברור לכם שמשהו חסר? כבר עברו הרבה שנים מאז שהייתה לכם חיה עם פרווה בבית ואתם מרגישים מוכנים לצעד הזה? אם כך, כדאי שתדעו שאתם לא לבד. אנשים רבים חולמים על הרגע שבו יהיה להם כלב, אך בגלל סיבות שונות ומשונות הם דוחים את העניין.

זה נשמע לכם מוכר? היו לכם שלל תירוצים שבגללם לא קניתם גור כלבים? הגיע הזמן שתבינו: עליכם פשוט לבחור את הגור הנכון לכם. יש מגוון רחב של אפשרויות בתחום הזה, כי היום, בכל מה שקשור לגורי כלבים גזעיים, השמיים הם הגבול. אפשר לייבא כלבים או לבחור מתוך מה שכבר קיים אצלנו בישראל. אומנם גור, בין אם זה שנאוצר ננסי ובין אם זה כל כלב אחר, מהווה אחריות ועבודה, אך הוא גם מוסיף.

הוא תורם רבות לחיי המשפחה, לתחושת האחריות של הילדים ולשמחה. לכן, אם כל מה שרציתם זה לגדל ילדים מאושרים עם כלב, למה שלא תגשימו את החלום הזה עוד היום? זה ישנה את הדינאמיקה בבית ואתם יכולים להיות בטוחים שהתוצאה תהיה טובה. למעשה, אחרי שתתרגלו לנוכחות של הכלב בחייכם, לא תבינו למה לא עשיתם זאת כבר לפני שנים.

הכירו את השנאוצר ננסי לעומק

אחד מהדברים המדהימים שאפשר לומר על השנאוצר ננסי, זה שהוא מכיל בתוכו הרבה דברים טובים. מבחינה חיצונית הוא קטן, אך באופי שלו אנחנו רואים שהוא בעל אישיות מדהימה. שנאוצר ננסי הוא כלב חכם ביותר, אכפת לו מהסביבה והוא מאוד אוהב חברה.

הוא מצחיק ויש לו אישיות שאי אפשר להתעלם ממנה. אם יש משהו בטוח, זה שאם תחליטו לקנות גור כלבים כזה, לעולם לא תרגישו לבד. הוא ילווה אתכם בכל מה שתעשו. זה נכון בין אם אתם אוהבים לישון על הספה ולא רוצים להרגיש לבד ובין אם אתם רוצים מישהו לטייל איתו. מבחינת הגידול שלו, אנחנו רואים שהוא הרבה יותר נוח לעומת גזעים אחרים.

זה אומר שהוא לא חייב להוציא אנרגיה אינסופית ואין לו שום בעיה גם להישאר לבד. משמעות הדברים היא שאם אתם מבלים הרבה זמן בחוץ, אתם לא חייבים להרגיש על כך אשמים. כשתחזרו הביתה הכלב ישמח לקבל את פניכם והוא יהיה רגוע וטוב לבב. אם מה שאתם מחפשים זה כלב שנהנה גם מזמן האיכות שלו עם המשפחה, הרי ששנאוצר ננסי זו אופציה נפלאה. בנוסף, אם מה שחיפשתם זו חיה שגם תוכל לשמור על המשפחה ועל הבית, הגזע הזה יתאים למשימה.

האם שנאוצר ננסי זה כלב שקל לגדל?

בסופו של דבר, כאשר אנחנו חושבים על קניית גור, אנחנו רוצים לקנות גור נוח. כלומר, אנחנו לא רוצים גור שיהיה תוקפני ואנחנו גם לא רוצים גור שידרוש מאתנו עבודה נוספת. רוב האנשים שחיים בעידן המודרני גם ככה מתמודדים עם שלל משימות בחיי היומיום. לכן ברור מדוע, אם גם אתם מחפשים גור נוח, שנאוצר ננסי זו אפשרות מוצלחת.

הוא לא משיר הרבה שיער בבית. לכן, אם הסיבה שבגללה עד היום לא קניתם כלב היה החשש משערות, איתו תוכלו להיות רגועים. עוד דבר נפלא בכלב הזה, זו העובדה שהוא לא מרייר כמו הרבה גזעים אחרים. במילים אחרות, אם אתם מחפשים כלב שלא עושה הרבה לכלוך – זה הגזע הנכון לכם. עוד נתון שכדאי לקחת בחשבון, זה נושא האילוף. בניגוד להרבה כלבים אחרים שלא ממש אוהבים את נושא האילוף, כאן זה לא המצב. השנאוצר ננסי ישתף אתכם פעולה, והוא גם יעשה זאת בהתלהבות רבה.

הוא אוהב ללמוד ולשחק, כך שאם תעשו זאת בצורה נכונה, הוא יודה לכם על כך מאוד. אם החשש העיקרי שלכם זה מרעש או נשיכות, הגזע הזה ירגיע אתכם. הוא אומנם יכול לנבוח כדי להרתיע זרים, אך הוא לא יעשה זאת בצורה מוגזמת. כמו כן, כאמור, הוא כלל לא תוקפני ולכן גם במובן הזה הוא בחירה מושלמת.

כך קונים היום גור כלבים בריא וגזעי

חשוב לכם לקנות שנאוצר ננסי גזעי? רוצים שהוא יגיע עם תעודות בינלאומיות ועם כל החיסונים? אתם לגמרי צודקים. הרעיון ברכישת גור כלבים הוא לא להכביד על עצמכם עם גור שאינו בריא או עם גור שאינו מחונך. לכן כדאי שתכירו את הכלבייה דודל ישראל, שקיימת כבר יותר מ12 שנה. הכלבייה הזאת זמינה עבורכם בכל עת במספר: 055-9705948 ויכולה להציע לכם שירות נהדר.

זה לא משנה באיזה גור כלבים תבחרו, שכן כאן כל הגזעים מגיעים עם תעודות רשמיות. בנוסף, דודל ישראל זה מקום שבו חושבים על הכלבים. מגדלים אותם כאן בתנאים נוחים מאוד, כולל הקפדה על הטוב ביותר עבורם. לכן, אם תוכלו עוד היום לקנות גור כלבים מיוחד ואלגנטי, למה לחשוב פעמיים? צרו קשר ותראו שמהר מאוד הגור יהפוך לחלק בלתי נפרד מהבית ומהמשפחה.

שנאוצר ננסי

לפרטים נוספים

פרטי התקשרות

כתובת: דודל ישראל – אלון הגליל

טלפון: 055-9705948
דוא”ל: greenofer1@gmail.com
שעות פתיחה: בתיאום בלבד

צרו איתנו קשר

לשאלות ויעוץ השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

איך להגיע אלינו

דילוג לתוכן