לברדודל רב דורי – הכלב הבא שכדאי לכם לקנות

הלברדודל רב דורי – לברדודל, שילוב מיוחד ומשעשע בין לברדור רטריבר לפודל, כובש לבבות מאז הופעתו בשנות השמונים. הגזע, שגודל במקור ככלב נחייה ידידותי לאלרגיות, המשיך להתפתח, מה שהוביל להתפתחות של לברדודל רב-דורי. כאשר מדברים על הלברדודלים הרב דוריים, למעשה מדברים על דורות רבייה שונים. 

הדור הראשון (F1) מיוצר על ידי שילוב של לברדור רטריבר גזעי עם פודל גזעי, והתוצאה היא גורים שהם 50% לברדור ו-50% פודל. הדורות הבאים נוצרים באמצעות רבייה נוספת של תערובות אלה, כמו למשל, לברדודל F1. הלברדודלים הרב דוריים הם למעשה אלה שהם דור שלישי או מעבר לכך.

בהשוואה לעמיתיהם מהדור הראשון, ללברדודל הרב-דורי יש תכונות גזע עקביות יותר, כולל סוג הפרווה, הטמפרמנט והמראה הכללי. עקביות זו מושגת באמצעות שיטות גידול סלקטיביות קפדניות, המבטיחות שכל דור ישמור על התכונות הרצויות שהפכו את הלברדודלים לפופולריים כל כך.

אם ננסה להבין למה בעצם כל כך הרבה אנשים בוחרים לגדל לברדודל רב דורי, אנחנו נראה שזה לא במקרה. אחד מהיתרונות המשמעותיים ביותר של הלברדודל הרב דורי, זו העקביות. כלומר, בגלל שהם תוצאה של גנטיקה מוקפדת, אפשר לצפות איזו פרווה תהיה להם. תוהים מדוע סוג הפרווה חשוב כל כך? פשוט מאוד: אם אתם אלרגיים, לא תרצו ולא תוכלו לכלב כלב מכל סוג. תרצו שהכלב יהיה עם פרווה היפואלרגנית ולכן חשוב מאוד לדעת מראש הכול על הגור.

היתרונות הנוספים של לברדודל רב דורי

מעבר לכך שלברדודלים רב דוריים אלה הם כלבים שאפשר לצפות מראש איזו פרווה תהיה להם, זה נכון גם מבחינת הטמפרמנט. אופיים הידידותי, האינטליגנטי והחברתי נצפה באופן עקבי יותר בדורות מאוחרים אלה. כך הבעלים יכולים להיות בטוחים שהם באמת קנו כלב עם הנטייה האידיאלית לחיית מחמד משפחתית.

משמעות הדברים היא שאם זה נתון שחשוב גם לכם, כמו להרבה אנשים אחרים שקונים כלב, הרי שיש לכך השפעה. בנוסף לכל היתרונות הללו, לברדודל רב דורי נוטה ליהנות מבריאות משופרת ומאריכות ימים. באמצעות שיטות גידול סלקטיביות, מגדלים יכולים למזער את הסיכון להעברת הפרעות גנטיות, ולהבטיח שכל דור עוקב יהפוך בריא וחזק יותר.

בין יתר ההיבטים הייחודיים של הלברדודל הרב דורי, ניתן לדבר על תהליך הרבייה עצמו. למעשה, גורם אחד שמבדיל את הלברדודלים הרב-דוריים מאחרים, הוא תהליך הרבייה והברירה הקפדני. מגדלים בעלי מוניטין משקיעים זמן ומאמץ ניכרים בבחירת המועמדים הטובים ביותר להזדווגות.

כך הם מבטיחים שכל דור חדש יורש את התכונות הרצויות הקשורות לגזע תוך מזעור הסיכון לבעיות בריאותיות כלשהן.פיתוח תקני גזע ללברדודל רב-דורי הוא היבט ייחודי נוסף. בעוד תערובות הדור הראשון יכולות להשתנות במידה רבה במראה ובמזג, במקרה של לברדודל רב דורי זה לא כך.

שוקלים לקנות לברדודל שהוא רב דורי? הינה כמה דברים שכדאי לדעת מראש

לפני הכנסת לברדודל רב-דורי לביתכם, חשוב לקחת בחשבון גורמים שונים, כולל התאמה לאורח החיים, חששות מאלרגיה ודרישות לפעילות גופנית. לברדודלים ידועים באינטליגנציה שלהם וברמות האנרגיה הגבוהות שלהם. מבחינתכם זה אומר שאם אתם חושבים לקנות כלב כזה, עליכם להיות מסוגלים לספק לכלב מה שהוא צריך.

מצד אחד רצוי להעניק לכלב אתגר מנטלי ומחשבתי, ומצד שני, כדאי מאוד לדאוג שהוא יעשה פעילות גופנית באופן קבוע. חשוב מאוד גם להשקיע זמן בכלב שלכם. זה יכול לבוא לידי ביטוי בטיולים ארוכים ומשחקים, אך זה צריך גם לכלול סוציאליזציה עם כלבים אחרים.

שימו לב: ככל שהכלב שלכם יהיה יותר במגע עם כלבים אחרים, הוא יהיה יותר ידידותי ורגוע. הוא זקוק לכך, ממש כפי שאנחנו זקוקים לחברת בני אדם אחרים. אם תראו שאם תתנו לכלב מה שהוא צריך, הוא ידהים אתכם ביכולות שלכם. כלב לברדודל רב דורי הוא כלב מדהים שאפשר ללמד אותו אינספור דברים, מה שהופך את החיים במחיצתו לנעימים ונוחים יותר.

איפה מחכה לכם כלב מדהים כזה?

החיפוש אחר לברדודל רב דורי עלול להיות מעט מורכב. אומנם זה נכון שקיימים היום בישראל לא מעט בתי גידול לכלבים מסוגים שונים, אך חשוב לבדוק לאן אתם פונים. אם אתם מחפשים בית גידול שבו תוכלו:

  • לדעת שהכלב גזעי
  • לקבל תעודות בינלאומיות עבור הכלב
  • לקנות כלב עם חיסונים
  • לבחור בין גורים רבים

הרי שהכתובת הנכונה עבורכם היא בית הגידול דודל ישראל. עם יותר מ15 שנות ניסיון ופיקוח וטרינרי קפדני ביותר, אתם תראו מהרגע הראשון שכאן אתם בידיים טובות. מדובר על בית גידול מקצועי שבו הכול קורה בהתאם לחוקים ובצורה קפדנית.

בנוסף, אם תתקשרו למספר:055-9705948 ותקבעו פגישה, תוכלו להגיע ולראות את התנאים הנהדרים שבהם הכלבים כאן חיים. יש להם מרחב גדול ביותר שעומד לרשותם, כולל צוות מקצועי שדואג להם. כל הגורים כאן אוכלים את האוכל הכי טוב שיש, כך שלא מפתיע שהם גדלים בצורה נכונה. רוצים כלב חדש, בריא וגזעי למשפחה? בואו אל דודל ישראל תראו שתתאהבו.

לברדודל רב דורי

לפרטים נוספים

פרטי התקשרות

כתובת: דודל ישראל – אלון הגליל

טלפון: 055-9705948
דוא”ל: greenofer1@gmail.com
שעות פתיחה:
בתיאום בלבד

צרו איתנו קשר

לשאלות ויעוץ השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

איך להגיע אלינו

דילוג לתוכן