המדריך לגזעי כלבים היפואלרגניים גדולים

עבור אוהבי כלבים רבים, עצם המחשבה לחזור הביתה לבן לוויה חמוד כמו כלב, מספיקה כדי להעלות חיוך על פניהם. עם זאת, עבור אלה הסובלים מאלרגיות לחיות מחמד, החלום הזה יכול להפוך במהירות לסיוט מתעטש ומגרד. 

זה נשמע לכם מוכר? עד היום לא קניתם מעולם כלב כי אתם אלרגיים לאינספור חומרים ודברים? אם כך, כדאי שתדעו: יש היום פתרון! למרבה המזל, יש חדשות טובות לסובלים מאלרגיה שרוצים בכל זאת לקנות כלב נהדר ולגדל אותו באהבה רבה. הפתרון הוא לקנות כלב גדול היפואלרגני.

אם חשבתם לרגע שאתם היחידים שסובלים מאלרגיות לפרווה של בעלי חיים, דעו זה מאוד לא מדויק. בפועל, אנשים רבים סובלים מאלרגיות כאלה ולכן ברור מדוע כלבים גדולים היפואלרגניים זוכים להצלחה רבה. יחד עם זאת, חשוב לציין שאף כלב אינו נטול אלרגנים לחלוטין. המונח "היפואלרגני" פשוט אומר שכלב נוטה פחות לגרום לתגובה אלרגית בהשוואה לגזעים אחרים.

זה קורה לעתים קרובות בגלל סוג הפרווה שלהם או נשירה מופחתת, אשר ממזערת את כמות הקשקשים (חלקיקי עור זעירים) המשתחררים לסביבה. בנוסף, אם מבחינתכם הבעיה היא לא אלרגיה אלא השערות שכלבים לרוב משירים, הרי שגם אז כלב גדול היפואלרגני זו התשובה. אתם תראו שעם הכלב הנכון לא תמצאו את עצמכם שואבים את הבית ללא הרף, אז למה אתם מחכים?

הכירו את היתרונות של כלב גדול היפואלרגני

כפי שאתם בוודאי מתארים לעצמכם, יש לא מעט יתרונות לכלבים גדולים היפוארלגניים, והם:

  1. 1. הפחתת אלרגנים לבעלי חיות מחמד: גידול של כלב גדול היפואלרגני יכולה להפחית משמעותית את מספר האלרגנים הקיימים בביתכם. משמעות הדברים היא הקלה על האלרגיה והנאה מחברתו של כלב אהוב.
  2. 2. יתרונות בריאותיים: מחקרים הראו כי גידול של כלב יכולה לשפר את הבריאות הפיזית והנפשית של כולנו. כלבים מספקים חברה, מפחיתים מתח ומעודדים את בעליהם לעסוק בפעילות גופנית סדירה. לכן, אם הכלב יכול לתרום לכם כל כך הרבה לחיי היומיום, מובן שלא כדאי לוותר על כך.
  3. 3. הגנה: בשל גודלם, כלבים גדולים היפואלרגניים משמשים לעתים קרובות כמגנים טבעיים עבור משפחותיהם. הם גם מהווים בני לוויה מצוינים, יוצרים קשרים חזקים עם בעליהם ומספקים תחושת ביטחון.
  4. 4. תכונות ייחודיות של גזעי כלבים היפואלרגניים: כלבים היפואלרגניים גדולים רבים הם בעלי מאפיינים ייחודיים המבדילים אותם מגזעים אחרים. לדוגמה, הפודל הסטנדרטי ידוע באינטליגנציה וביכולת האילוף שלו, בעוד שהסמויד ידוע באופיו הידידותי ובפרווה היפה והרכה שלו.

גזעים פופולריים של כלבים גדולים היפואלרגניים

ישנם גזעי כלבים גדולים היפואלרגניים רבים לבחירה, כל אחד עם התכונות והמאפיינים הייחודיים שלו. חלק מהאפשרויות הפופולריות כוללות את:

  1. 1. פודל סטנדרטי: פודל סטנדרטי, אלגנטי, אינטליגנטי ומאומן מאוד. הוא בחירה מצוינת עבור הסובלים מאלרגיה המחפשים בן לוויה שאפשר לעשות איתו שלל פעילויות שונות.
  2. 2. כלב מים פורטוגזי: אנרגטי ומלא חיבה, כלבים אלה גודלו במקור כדי לסייע לדייגים בפורטוגל. הם שחיינים מעולים ודורשים הרבה פעילות גופנית וגירוי מנטלי.
  3. 3. שנאוצר ענק: שנאוצר ענק נאמן ומגן. שנאוצרים ענקיים ידועים בחושים החדים שלהם וביכולות השמירה המרשימות שלהם. הם דורשים אילוף עקבי וסוציאליזציה, אך ההשקעה בהם משתלמת מאוד.
  4. 4. כלב אפגני: עם פרוות משי ארוכה ומראה מלכותי, כלבי האפגנים הם מסובבי ראשים אמיתיים. למרות המראה הזוהר שלהם, הם בעלי נשירה נמוכה. לכן, בבואכם לבחור כלב גדול היפואלרגני, זו יכולה להיות עוד אופציה טובה.
  5. סמואיד: ידידותיים, עדינים ומלאי חיבה. סמואידים ידועים בפרוות מדהימות ובהבעות הפנים ה"מחייכות". למרות המראה הרך שלהם, הם מייצרים קשקשים מינימליים ונחשבים היפואלרגניים.
  6. לברדודל (כאשר מגדלים אותו עם פודל סטנדרטי): לברדודל מלא חיבה, שובב ואינטליגנטי.

איך לבחור את הכלב ההיפואלרגני הגדול שלכם?

בחירת הגזע המושלם של כלב גדול היפואלרגני למשפחה שלכם זה לא עניין של מה בכך. אם נצא מנקודת הנחה שהמטרה היא לגדל את הכלב כמה שיותר שנים, ברור מדוע צריך לבחור את מה שנכון עבורנו ביותר. לכן, בבואכם לבחור את הכלב שאתם רוצים לקנות, ראוי שתתייחסו לכמה נתונים שונים.

למשל, איך נראים חיי היומיום שלכם? האם תמצאו את הזמן לקחת את הכלב לטיולים ארוכים? רוב הכלבים הגדולים צריכים להוציא אנרגיה ולכן זו נקודה משמעותית. בנוסף, אם כבר יש לכם כלב אחר בבית, בבואכם לבחור כלב גדול ללא נשירת שיער, חשוב לבדוק האם הוא מסתדר לרוב עם חיות אחרות.

המקום הכי טוב לרכישת כלבים היפואלרגניים מכל סוג

אם אתם חושבים לקנות כלב שיהיה כמה שיותר גדול והיפואלרגני, ברור שתרצו אותו גזעי. רק כך תוכלו להבטיח שהפרווה שלו באמת לא תהווה עבורכם בעיה. לכן, אם אתם מחפשים היום בית גידול טוב, כדאי שתפנו רק אל מקום כמו דודל ישראל. מקום פועל מזה כ15 שנה, והכול תחת פיקוח וטרינרי קפדני ביותר. כל הגורים כאן גזעיים, מגיעים עם תעודות ונמכרים עם חיסונים. לפרטים נוספים ולרכישת גור החלומות שלכם חייגו עוד היום למספר: 055-9705948.

כלב גדול היפואלרגני

לפרטים נוספים

פרטי התקשרות

כתובת: דודל ישראל – אלון הגליל

טלפון: 055-9705948
דוא”ל: greenofer1@gmail.com
שעות פתיחה: בתיאום בלבד

צרו איתנו קשר

לשאלות ויעוץ השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

איך להגיע אלינו

דילוג לתוכן