כלב ללא נשירת שיער

חלום שמתגשם: כלב ללא נשירת שיער!

כלב ללא נשירת שיער – מזה שנים אתם חולמים לקנות כלב, אבל האמת היא שעד היום לא עשיתם את זה? הסיבה העיקרית שבגללה לא קניתם כלב הייתה הלכלוך והשיער? אתם לא לבד. למעשה, הרבה מאוד אנשים מעידים על כך שהם אוהבים מאוד כלבים, אך המחשבה על מה שמגיע עם הכלב מטרידה אותם.

לכן כדאי שתדעו: היום יש מה לעשות בנידון. היום אתם יכולים לקנות כלב כזה וליהנות מגידול נוח ונעים של חיית מחמד נהדרת. בבואנו לדבר על כלבים ללא נשירת שיער, אנחנו רואים שמדובר למעשה על כלבים שמשירים מעט שיער או על כלבים ללא שיער בכלל.

לכן הם אידיאליים עבור רבים, כמו למשל, עבור אנשים שסובלים מאלרגיות שונות. בעוד שכל הכלבים נושרים במידה מסוימת, לכלבים שאינם נושרים יש פרווה המייצרת שיער פחות רפוי באופן משמעותי מעמיתיהם. בדרך כלל, לגזעים אלה יש שיער שממשיך לצמוח, בדומה לשיער אנושי, ולא פרווה שעוברת מחזורי נשירה רגילים.

ההבדל העיקרי בין כלבים נושרים לכלבים שאינם נושרים טמון בסוג הפרווה שלהם. לגזעים שאינם נושרים יש שיער שצומח ברציפות, הדורש טיפוח קבוע כדי לשמור על אורכו ובריאותו. לעומת זאת, לגזעים הנושרים יש פרווה שעוברת מחזור צמיחה טבעי, וכתוצאה מכך נושרות שערות ישנות יותר כשחדשות מחליפות אותן.

כל היתרונות של כלב ללא נשירת שיער

אתם מתלבטים ותוהים האם גם במקרה שלכם כלב כזה יכול להיות בחירה טובה? אם כך, בוודאי תשמחו מאוד לדעת שלכלבים ללא נשירת שיער יש הרבה מאוד יתרונות:

  • כלבים ידידותיים למי שסובל מאלרגיות – כלבים ללא נשירת שיער הם נהדרים עבור מי שסובל מאלרגיות שונות. בגלל שיש להם נשירה נמוכה יותר, הם משחררים פחות אלרגנים לסביבה, מה שהופך אותם לבחירה מתאימה עבור אנשים עם אלרגיה לחיות מחמד. למרות שאף גזע כלבים אינו נטול אלרגנים לחלוטין, כלבים שאינם נושרים נחשבים ידידותיים יותר לאלרגיה. זה קורה בשל הקשקשים וייצור השיער המינימליים שלהם.
  • היכולת לנקות את הבית בקלות – לגדל כלב כזה זה הרבה יותר נוח מבחינת הניקיון. לא צריך לשאוב את הרצפה פעמיים בשבוע כפי שקורה בגידול של כלבים עם פרווה שנושרת.
  • דרישות טיפוח מינימליות – לכלבים שאינם נושרים יש בדרך כלל דרישות טיפוח נמוכות יותר מאשר לגזעים נושרים. למרות שהם עדיין זקוקים להברשה קבועה כדי לשמור על בריאות הפרווה, זה משהו שאפשר לעשות רק פעם בכמה זמן ולא באופן קבוע כמו בכלבים עם נשירה. התוצאה בסופו של דבר היא חיסכון בזמן ובאנרגיה, כך שיותר נוח לגדל כלב ללא נשירת שיער.

לכן, אם גם אתם רוצים ליהנות מכל היתרונות הללו, ברור מדוע כלבים ללא נשירת שיער יוכלו להתאים לכם.

למי מתאים לגדל כלבים ללא נשירת שיער?

כלב זה יכול להסתדר בכל מקום בצורה נפלאה. הוא לא צריך תנאי אקלים מסוימים שלא יפגעו בפרווה שלו. מה שיכול להשפיע על השאלה האם לכלב יהיה טוב או לא בביתכם, זה הסוג שלו. יש היום סוגים שונים של כלבים ללא נשירת שיער.

לכן חשוב שתיקנו כלב שיוכל להתאים, גם מבחינת הגודל שלו, לבית שבו אתם גרים. כלבים ללא נשירת שיער יכולים להתאים לכם גם אם יש לכם משפחה עם ילדים. כל עוד תדעו לפנות מקום וזמן לגידול הכלב שלכם, הוא יהיה מאושר.

כלבים ללא נשירת שיער יכולים לשחק עם הילדים, להוציא אנרגיה ולגרום למשפחה שלכם להיות הרבה יותר מלוכדת. בבואכם לבחור איזה כלב אתם קונים, כדאי שתכירו תחילה את האופציות הקיימות.

למשל, תוכלו לקנות כלב שלא משיר שיער והוא בגודל קטן. במקרה כזה תוכלו לקנות לכם: מלטזי, בישון פריזה, ופודל צעצוע. מדובר על כלבים קטנים שיסתדרו נהדר גם בדירה קטנה. לעומת זאת, אם אתם רוצים כלב גדול ללא נשירת שיער , תוכלו לבחור באפשרויות אחרות כמו שנאוצר ענק או פודל גדול או לברדודל F1.

איפה כדאי לקנות כלב שאינו משיר שיער? 

אתם מתלבטים היכן כדאי יהיה לקנות את הכלב החדש שלכם שאינו משיר שיער? רוצים להבטיח לא רק שהפרווה שלא אינה נושרת, אלא שגם בריאותו תהיה איתנה? אם כך, ברור מדוע דודל ישראל
זו הבחירה הנכונה.
מדובר על בית גידול נהדר עם ניסיון עשיר, שכן הוא קיים כבר יותר מ 15 שנה.

בבית הגידול הזה תוכלו למצוא גזעים נפוצים ומוכרים לצד גזעים נדירים ומיוחדים שמגיעים מכל העולם. הכלבים הנמכרים כאן מגיעים עם תעודות בינלאומיות, מה שמאפשר לנו למעשה לדעת כל מה שצריך אודות ההיסטוריה המשפחתית של הכלב. בנוסף, בדודל ישראל כל ההמלטות מפוקחות בפיקוח וטרינרי קפדני.

גורי הכלבים כאן נהנים מתנאי מחיה נפלאים, שכן עומד לרשותם שטח ענק של 3 דונם. הם אוכלים את האוכל הטוב ביותר שקיים, עוברים בדיקות וטרינריות קפדניות וחיסונים. רוצים לקנות עוד היום את הגור החדש שלכם שלא ישיר שיער בביתכם? חייגו למספר: 055-9705948.

כלב ללא נשירת שיער

לפרטים נוספים

פרטי התקשרות

כתובת: דודל ישראל – אלון הגליל

טלפון: 055-9705948
דוא”ל: greenofer1@gmail.com
שעות פתיחה: בתיאום בלבד

צרו איתנו קשר

לשאלות ויעוץ השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

איך להגיע אלינו

דילוג לתוכן