קורגי פמברוק בובטייל

גור כלבים לרכישה, כי גם לכם מגיע להגדיל את המשפחה

כבר לא מעט זמן הילדים פשוט לא נותנים לכם מנוח? הם מבקשים ללא הרף שתיקנו כלב? אם כך, ברור מדוע הדיונים בנושא הפכו להיות רציניים יותר. אומנם זה נכון שאפשר לדחות זאת וגם להבטיח שהילדים מבינים מה זה אומר לגדל כלב, אך בפועל, זה כדאי. גידול של גור כלבים זה אומר, פשוטו כמשמעו, להכניס עוד חבר למשפחה.

הכלב, ולא משנה באיזה סוג תבחרו, ישנה את הדינאמיקה. אומנם יכול להיות שאחד מבני הבית יתחבר אליו יותר, אך בפועל, איש לא יוכל להתעלם ממנו. זה נכון שגור הכלבים גם דורש לא מעט עבודה, כי צריך לטייל איתו וגם לקנות לו אוכל, אך זה כדאי. מדובר על השקעה מאוד משתלמת, בין היתר, כי הילדים שלכם ייקחו חלק בעניין.

זה לא משנה בני כמה הם, כי להיות פתאום אחראים על גור כלבים זה נושא משמעותי. הילדים מגלים מה זו אחריות, מבינים שמישהו תלוי בהם ודואגים לו. בנוסף, גידול של כלב בבית גם משנה את הרגישות של הילדים ומפתח אותה. לכן, אם תוכלו לקנות עוד היום קורגי פמברוק בובטייל, למה לחשוב פעמיים? גור כלבים כזה יכניס הרבה אור ושמחה לבית שלכם, כך שברור מדוע גם אתם, כמו אחרים, צריכים לשקול זאת ברצינות.

למה דווקא קורגי פמברוק בובטייל?

אין ויכוח על כך שאתם יכולים לקנות לא רק קורגי פמברוק בובטייל, אלא גם גורים אחרים. עם זאת, במקרה של הקורגי פמברוק בובטייל אתם עומדים לבחור בייצור חמוד ומתוק במיוחד. ראשית, מדובר כאן על הכלאה בין קורגי ובין פמברוק טרייר, ושנית, זהו גזע שנחשב לחכם ביותר. הגזע הזה מאוד פופולארי בבריטניה והוא יכול להגיע למשקל מקסימלי של 20 ק״ג.

מבחינה פיזית מדובר על כלב עם שיער ארוך ועם זנב ורגליים קצרות. מבחינת הטמפרמנט, זה בדיוק מה שאתם מאחלים לעצמכם! הוא מתוק, משפחתי ונפלא עם ילדים. לכן, אם חלק ממה שמנע מכם לקנות כלב עד היום היה החשש שהכלב לא יסתדר טוב עם הילדים, דעו שאתם טועים. אם כבר היה לכם בעבר כלב, אתם בוודאי יודעים לומר שהאופי שלו משפיע על הגידול.

כלומר, אם זה כלב ידידותי כמו קורגי פמברוק בובטייל, החיים איתו יהיו נוחים יותר. אם לכל זה מוסיפים גם את האפשרות של גידול כלב חכם כל כך, הרי לכם תענוג של ממש. החוכמה שלו באה לידי ביטוי בכך שבאמת אפשר לאלף אותו ולעשות איתו שלל פעולות. לכן אתם יכולים להיות בטוחים שהוא ייקח חלק פעיל ביותר בחיי המשפחה שלכם.

 איפה תיקנו את הקורגי פמברוק בובטייל שלכם?

 האמת היא שאומנם מדובר על גזע שמאוד נפוץ בבריטניה, אך בישראל זה לא המצב. אם חשבתם לרגע שתוכלו ללכת לכלבייה העירונית ולאמץ גור כלבים כזה, דעו שזו טעות. כתוצאה מכך שמדובר על כלב מאוד פופולארי, רצוי ובעל תכונות נפלאות, ברור שצריך לקנות אותו.

יחד עם זאת, חשוב גם להבין שלא בכל מקום תוכלו להיות רגועים ובטוחים שמוכרים לכם כלב עם גנטיקה טובה. יש משמעות אדירה לכל הפרטים האלה. זה לא משנה אם כבר יצא לכם בעבר לקנות כלב או לא. מה שכן חשוב, זה להבטיח שאתם קונים כלב עם גנטיקה טובה. גנטיקה שאינה מספיק טובה עלולה להוביל למחלות קשות, ובסופו של דבר, להתנהלות לא נוחה בחיי היומיום.

לעומת זאת, במקרה של כלב קורגי פמברוק בובטייל עם תעודות, בריא ובעל גנטיקה מומלצת – הרי שהסיפור הוא אחר לגמרי. ההיגיון אומר שאם אתם כבר מכניסים את החיה המתוקה הזאת הביתה, תרצו לבחור את הטוב ביותר שיש. לכן חשוב מאוד לבדוק איפה אתם עומדים לקנות את החבר החדש למשפחה שלכם, כי מה פתאום שתתפשרו בנושא כ״כ חשוב?

הכירו את דודל ישראל – המקום הנכון לרכוש בו גורים עם תעודות

בין אם ברור לכם שאתם רוצים קורגי פמברוק בובטייל ובין אם תעדיפו גור פומסקי, דודל ישראל זו הבחירה הנכונה. הכלבייה הזאת קיימת כבר יותר מ12 שנה. מגדלים כאן סוגים שונים של כלבים, כולם עם תעודות בינלאומיות ועם פירוט של השושלת המשפחתית.

משמעות הדברים היא שאתם לא קונים כאן חתול בשק, אלא כלב שאתם יודעים עליו הכול. כל המלטה שמתבצעת בכלבייה הזאת מפוקחת ויש אפשרות לבצע גם בדיקות גם לכלב. דודל ישראל זו כלבייה מאוד מומלצת שנותנת לכלבים את הטוב ביותר.

הם חיים כאן במבנה בגודל של 700 מטר עם 3 דונם של שטח פתוח. בנוסף, כמובן שהגורים עוברים את כל הבדיקות הנדרשות ואת החיסונים בהתאם לגילם. רוצים לקבל פרטים נוספים? לבוא ולראות את המקום או פשוט לקנות את הגור שתמיד רציתם? צרו קשר עוד היום במספר: 055-9705948 ותוכלו להרחיב את המשפחה עם חבר חדש ומתוק.

קורגי פמברוק בובטייל

לפרטים נוספים

פרטי התקשרות

כתובת: דודל ישראל – אלון הגליל

טלפון: 055-9705948
דוא”ל: greenofer1@gmail.com
שעות פתיחה:
בתיאום בלבד

צרו איתנו קשר

לשאלות ויעוץ השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

איך להגיע אלינו

דילוג לתוכן