כלב גדול ללא נשירת שיער

חולמים על כלב גדול ללא נשירת שיער? היום זה אפשרי!

בחירת גזע הכלבים הנכון היא החלטה שיכולה להביא חיים שלמים של שמחה וחברות. כבעלי חיות מחמד, אנו רוצים שחברינו הפרוותיים יתאימו לאורח החיים ולהעדפות שלנו. עבור אנשים רבים, כלבים גדולים ללא נשירה הם הבחירה האולטימטיבית.

הם מספקים את כל היתרונות של בן לוויה גדול ואוהב, אך כל זאת בלי הקושי של נשירת השיער. לכן, אם גם אתם חולמים על כלב גדול ללא נשירת שיער, בוודאי תשמחו מאוד לדעת שהיום זה אפשרי. למעשה, יש היום כבר לא מעט סוגים של כלבים, בגדלים שונים, שאינם משירים את פרוותם.

כלבים היפואלרגניים אלה מגיעים במגוון צורות, גדלים וטמפרמנטים. משמעות הדברים היא שאם תצללו לרגע לעומק התחום הזה, תוכלו לבחור בקלות את הכלב הנכון לכם. בין יתר הגזעים המוכרים יותר כגזעים שאינם משירים הרבה פרווה, אפשר לדבר על:

  • שנאוצר ענק – גזע אינטליגנטי ואנרגטי ביותר הידוע בנאמנותו ובהגנתו.
  • אייריש ווטר ספניאל – ספניאל המים האירי הוא גזע שובב ולהוט לרצות שנהנה לשחות ולשחק.
  • פודל סטנדרטי – הפודל הסטנדרטי הוא לא רק היפואלרגני, אלא גם אינטליגנטי מאוד וקל לאילוף.

לכן בהחלט ניתן לומר שאם זה מה שאתם מחפשים, תוכלו למצוא בקלות את הכלב המושלם עבורם.

היתרונות של כלב גדול ללא נשירה של שיער

כלבים גדולים שהפרווה שלהם לא נושרת מציעים מספר יתרונות שהופכים אותם לבחירה אטרקטיבית עבור בעלי חיות מחמד פוטנציאליים. חלק מהיתרונות הללו כוללים:

  • הקלה על אלרגיה לאנשים רגישים: כלבים היפואלרגניים מייצרים פחות אלרגנים בהשוואה לכלבים אחרים. לכן, אם במקרה אתם סובלים מאסטמה או מאלרגיה – כלב גדול ללא נשירת שיער יתאים לכם.
  • הקלה בנושא של תחזוקת הבית: בעוד שכאשר אנחנו מגלים כלב שפרוותו נושרת אנחנו שואבים את הבית ללא הפסקה, הרי שעם כלבים גדולים ללא נשירת שיער זה לא כך. מטבע הדברים, אם הכלב משיר פחות שיער, אין צורך לעמוד על המשמר בכל רגע במה שקשור לניקיון.
  • יופי בלתי רגיל: כלבים גדולים ללא נשירת שיער הינם יפים מאוד. יש להם מראה ייחודי שגורם לכולם לסובב אחריהם את הראש ברחוב.

לכן ברור מדוע היום עוד ועוד משפחות בוחרות את האפשרות של כלב גדול ללא נשירת שיער. אתם יכולים להיות בטוחים שכל עוד תבחרו את הכלב הנכון לכם, גם מבחינת האופי, זו תהיה חגיגה של ממש. תוכלו ליהנות מכל העולמות: מחבר קרוב שתמיד שמח כשאתם מגיעים הביתה, וגם מהעובדה שפרוותו לא נושרת.

איך תדעו האם כלב גדול ללא נשירת שיער יתאים למשפחה שלכם?

אתם מתלבטים בין כלב גדול ללא נשירת שיער ובין כלבים אחרים? לא בטוחים איך באמת צריך לבחור את גור הכלבים שאתם קונים? אתם לא לבד. אנשים רבים שמתרגשים לקנות כלב, לא תמיד יודעים מה חשוב לקחת בחשבון. מצד אחד, זה נכון שהכלב צריך להתאים לכם, אך מצד שני, רצוי שגם אתם תתאימו לכלב.

תוהים מה זה אומר? פשוט מאוד: בבואכם לקנות כלב שיהיה גדול וללא נשירת שיער, כדאי יהיה לדעת לגביו כמה שיותר דברים. למשל, האם מדובר על כלב שזקוק לפעילות גופנית כמה שיותר אינטנסיבית? זו נקודה חשובה, כי אם אתם שייכים לאותם האנשים שעובדים שעות מחוץ לבית, לא בטוח שכלב כזה יתאים לכם.

דוגמא נוספת היא השאלה האם הכלב ידידותי ויכול להסתגל למצבים שונים. אם, למשל, יש לכם כבר כלב בבית וחשבתם להוסיף לו חבר, רצוי שזה יהיה חבר ידידותי.  רק אחרי שתדעו את כל הפרטים האלה על כל כלב גדול ללא נשירת שיער שנראה לכם מתאים – תוכלו לקבל החלטה מושכלת.

מעבר לכל אלה, כלב גם צריך שיהיה לו מרחב. יש הרבה מאוד כלבים שיוכלו להסתדר נהדר גם בבית קטן, אך לרוב כלבים גדולים צריכים מרחב גדול יותר. אם אתם גרים בבית גדול עם גינה, בהחלט ייתכן שכלב ללא נשירת שיער שגודלו גדול יוכל להשתלב נהדר במשפחה שלכם.

כלבים ללא נשירת שיער בבית הגידול דודל ישראל

בבואכם לרכוש כלב גדול היפואלרגני, כדאי לשים לב לאיזה בית גידול אתם הולכים. כדי להיות בטוחים שהכלב באמת ישיר כמה שפחות שיער, כדאי יהיה לוודא שהוא גזעי. כלומר, רצוי לקנות כלב עם תעודות ועם חיסונים. לכן מקום כמו בית הגידול דודל ישראל זו בחירה נהדרת שלא תצטערו עליה.

יש כאן גורים מכל הסוגים, כולל כאלה ללא נשירת שיער. כולם מחוסנים וכולם נמכרים עם תעודות בינלאומיות, אז למה אתם מחכים? זה לא משנה אם ברור לכם באיזה גור אתם מעוניינים או לא. מה שבטוח זה שכאן תוכלו למצוא גור נהדר שילווה אתכם לאורך שנים. לפרטים ומידע נוסף אתם מוזמנים להתקשר בכל עת למספר: 055-9705948, אז למה לחשוב פעמיים? צרו קשר ובואו לקנות את גור הכלבים שיהפוך להיות חלק בלתי נפרד מכל המשפחה.

כלב גדול ללא נשירת שיער

לפרטים נוספים

פרטי התקשרות

כתובת: דודל ישראל – אלון הגליל

טלפון: 055-9705948
דוא”ל: greenofer1@gmail.com
שעות פתיחה: בתיאום בלבד

צרו איתנו קשר

לשאלות ויעוץ השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

איך להגיע אלינו

דילוג לתוכן