בישון פריזה

חושבים להרחיב את המשפחה? גור כלבים הוא בחירה טובה

כולנו לרוב מגיעים לשלב שבו משהו חסר לנו. ממש כפי שאנחנו מחפשים בתקופות מסוימות בחיים אתגרים בעבודה, כך קורה גם במשפחה. הילדים כבר לא כל כך קטנים והם נמצאים בבית פחות. או שאולי, הם מגלים עניין בחיות מסוגים שונים ובשלב הזה נשאלת השאלה: מה עושים? מצד אחד, עלול להיות שאם תחכו, הילד יחזור הבית עם גורים משונים שהוא מצא בדרך.

מצד שני, אם תיקחו יוזמה, תוכלו לבחור אתם איזו חיית מחמד להכניס הביתה. זה נשמע לכם מוכר? גם אתם מבינים שהמשפחה צריכה להתרחב ולא ממש ברור לכם מה לעשות בנידון? גור כלבים זו בחירה נהדרת. גור כלבים מכניס הביתה לא רק שיערות ובלגאן, אלא גם הרבה שמחה. זה נכון במיוחד אם תחליטו לקנות בישון פריזה, שכן מדובר על כלב שובב ואהוב מאוד.

אין ויכוח על כך שכל גור שבו תבחרו יביא איתו גם אתגרים ועבודה, אך זה כל היופי. בהתחלה זה נראה שהוא רק דורש ודורש, ממש כמו תינוק קטן, אך עד מהרה הוא לומד להחזיר אהבה. אין מישהו שישמח יותר מהכלב שלכם כשתיכנסו הביתה אחרי יום עבודה ארוך. לכן, אם גם אתם מחפשים דרך טובה להפוך את הבית שלכם ליותר חם ונעים, הבישון פריזה הוא בחירה נפלאה.

הכירו את האופי של בישון פריזה

האמת היא, שיש מגוון אדיר של גורי כלבים שביניהם תוכלו לבחור. יחד עם זאת, אף אחד לא יהיה דומה לבישון פריזה ולכל מה שהוא מביא איתו. בישון פריזה, שייך לגזעים של הכלבים הקטנים. משמעות הדברים היא שאם אתם לא רוצים כלב גדול שימשוך אתכם ברחוב, זו יכולה להיות בחירה טובה.

בנוסף, אנחנו רואים שהאופי שלו יתאים בצורה מושלמת לילדים שלכם: הוא שובב, ואפילו מאוד. הוא עליז ומקרין הרבה מאוד אהבה לסביבה, כך שלא תוכלו להתעלם ממנו, אפילו לא לרגע אחד. בנוסף לעליזות, הכלבים האלה גם מאוד חכמים, וזה אומר שאם תאלפו את הכלב, יהיה לכם מאוד נעים איתו. תוכלו לעשות איתו שלל פעילויות מהנות והוא יהפוך לחלק בלתי נפרד מהבית כולו.

מה שכן חשוב שתדעו על הבישון פריזה, זה שהוא גם זקוק להרבה תנועה. כלומר, אם חשבתם לקחת כלב שירבוץ כל היום בבית על הספה, לא בטוח שזה הגזע המתאים לכם. לעומת זאת, אם רציתם כלב שיוכל ללוות אתכם לכל מקום, בישון פריזה זו בחירה נהדרת. מבחינת התכונות הפיזיות שלו, אנחנו רואים שהוא נוח מאוד לגידול. ניתן לראות שגם הנקבות וגם הזכרים מגיעים למשקל מקסימלי של 5 ק״ג בלבד. זה אומר שאפילו אם תרצו לקחת אותו אתכם לחופשה בחו״ל במטוס, זו לא תהיה בעיה.

האם כדאי לאלף את הבישון פריזה?

לא אחת קורה שאנשים, במיוחד עם מעט ניסיון בגידול כלבים, סולדים מנושא האילוף. הכלב הרי עתיד להיות חלק מהמשפחה ולכן אין שום סיבה לאלף אותו. עם זאת, חשוב להבין שזה בדיוק ההפך. כלומר, אם תיקנו בישון פריזה וכן תאלפו אותו, יהיה לכם הרבה יותר נעים ופשוט לגדל אותו. אחרי הכול, אתם לא מחפשים להכביד על עצמכם עם עוד ועוד משימות בחיי היומיום.

בוודאי תרצו להיות מסוגלים לקחת את הכלב לכל מקום, בלי מתח ובלי עצבים מיותרים. לכן חשוב שהוא יקשיב לכם, כי כך יהיה לכולם יותר נעים. במקרה של הגזע הספציפי הזה, מדובר על כלב מאוד חכם. לכן אתם יכולים להיות בטוחים שאפילו אחרי מספר שיעורים קצרים, הוא יבין אתכם נהדר.

מדובר על גזע של כלבים שלומדים מהר מאוד, ולמעשה, הם אפילו טובים בענפי ספורט שונים של כלבים. מה שעוד חשוב שתהיו מודעים לו, זה שהטמפרמנט של הכלבים האלה תלוי בכמה גורמים, כמו תמיד. בין הגורמים שישפיעו על הטמפרמנט של הבישון פריזה שלכם, ניתן לציין: גנטיקה, תורשה, אימון וסיטואציה. לכן רצוי מאוד לבדוק איפה אתם קונים את הכלב ולאיזו סביבת מגורים אתם מביאים אותו.

 המקום המושלם לרכישת גורי כלבים גזעיים

 בין אם אתם יודעים שתרצו לקנות בישון פריזה ובין אם אתם עדיין מתלבטים, דודל ישראל זה מקום שכדאי להכיר. מדובר על כלבייה עם יותר מ12 שנות ניסיון ועם אהבה אינסופית לכל סוגי הכלבים. כאן תוכלו למצוא גורי כלבים מגזעים מיוחדים, ולכולם תעודות בינלאומיות.

זה אומר שתוכלו לדעת היטב מאיזו משפחה גור הכלבים שלכם מגיע וכך לצפות את ההתנהגות שלו. בנוסף, במקום כמו דודל ישראל הכלבים עוברים בדיקות, חיסונים וכל מה שצריך כדי לקבל את הכלב במצב מושלם. כל המלטה כאן נעשית בפיקוח וטרינרי והכלבים חיים כאן בתנאים טובים במיוחד.

רוצים לקבל פרטים נוספים? הצעת מחיר לרכישת הגור שתמיד חלמתם שיהיה לכם? צרו קשר במספר: 055-9705948 ובואו לקנות גור כלבים מקסים. הוא יהפוך להיות חלק בלתי נפרד מהמשפחה שלכם ואתם תראו שלא תצטערו על כך בעתיד.

בישון פריזה

לפרטים נוספים

פרטי התקשרות

כתובת: דודל ישראל – אלון הגליל

טלפון: 055-9705948
דוא”ל: doodeleil@gmail.com

שעות פתיחה: בתיאום בלבד

צרו איתנו קשר

לשאלות ויעוץ השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

איך להגיע אלינו

דילוג לתוכן